Ny Blogg & en massa kul ;)

Onsdag den 28 oktober.
Vaknade o sen käka man lite frulle vid teven :) sen städade jag till typ kl 4 för att sen sticka till elin <33 där sandra oxå va så gick vi en liten, enligt elins ord, fromenix, härligt härligt hahahah ;) iaf så hade vi skitball o käkade på jacks o sånt o elin bara:
-asså pommes e fan det godaste man kan äta!
och då sa sandra:
-hahah, det sa du om pannkakorna innan oxå!!
ahhahahahhahaahah, som jag flabba.... åt fan allt vi gjorde XD sen hjälpte elin mig lite med att skapa denna bloggen, tack ;) hahahahah riktigt fattig e den nu men det ska snart fixas ;) hahhah iaf tackar för en överbra dag <33

Torsdagen den 29 oktober kl 01:04
japp, typ kl 11 halv 12 kom sara o asta hem ti mig o jag o sara e kompisar nu igen <33 men iaf, sen stack vi ut med ett sånt skit stort paraply som pappa har köpt, tack pappa <33 hahahha sen tog vi en kundvagn  körde runt med den o sånt, SKITKUL!! sen kom det sånna killar i bilar vid sundsbro som hela tiden bara:
-vill ni ha skjuts till mcdonalds?
o sånt men vi bara nä vi har skjuts sa jag o pekade på vagnen XD ahhahaa iaf sen dom försökte skrämma oss så dom körde skit fort o höll på att köra på oss och sånt..... efter det skulle vi köra tillbax kundvagnen till ica genom sundsbro så va där några killar som ville ha vagnen men sara ville ha sin femma som satt i den så vi san nej o skrattade o lite sånt. hahahhah sen när vi gick till ica för att lämna tillbaka den så följde dom efter oss så blev det lite kallabalik där på icaparkeringen XD jag hade tatt femman i från en kille så han o en annan höll fast mig så sa jag att jag skulle stämpla han med min klack om den ena nt släppte o han bara jjaja gör du det... så gjorde jag det o sen sa han asså vet du sånt ont det gjorde o jag: jag varnade dig o sen hände lite annat o sånt men pallar nt skriva mer nu.... hahahhah iaf SKITROLIGT!! tackar så hemskt mkt asta o sara <33

Kommentarer
Postat av: hahaha JAG ;)

ooups, menade förstås: Promenix

ahhaha ;)

2009-10-29 @ 01:21:29
Postat av: elin

hahahahahahahaahahahahahahahahahahaahahhahah lättt roligaste . <3

2009-10-29 @ 02:18:11
URL: http://letsfallinlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0