Hercules och Entré

Okidoki, i torsdags var vi då hos farmor på sjukhuset :( Efter det åkte vi hem och då kom Bella <33 så då tittade vi på Hercules :D Älskar den filmen!! ;D<33 hahahh iaf, klockan 7 började min fotbollsträning och jag kan säga att det var riktigt kul men att jag har riktigt dålig kondis just nu!! Har tappat allt på 4 veckor!! Senare åkte vi till min goa mamma <33

I fredags skulle vi passa Matteo, min syster Veronikas skitsöta son <33 det var kuligt och vi gick och tittade på odlingslotter sedan, mysigt mysigt...

Idag, HALLOWEEN!! älskar verkligen halloween ;) Har precis kommit hem från entré där jag mamma Sarah o Pontus var. vi skulle titta på mobiler åt Pontus och sådant. Japp, nu ska jag sminka Sarah till vampyr, ha det gött! <33

Kommentarer
Postat av: BELLA:P

Japp den filmen äger.....haha men han har as stora fötter lol;P<3

2009-10-31 @ 19:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0