Good Morning, städning!!

Japp, då har man käkat frukost (grovmacka med marmelad och ett glas Proviva). Inläggen igår blev jävligt flummiga eftersom att jag var överspidad när jag skrev dem. Det blev en hel del "typ" "o sånt" "o sen". Men det ska det bli ändring på! ;)

Ja, just nu ska jag städa ovanvåningen och dammsuga dasset här uppe. Efter det ska jag försöka få tummarna loss ur det jag sitter på och för en gång skull göra det som pappa har bett mig att göra sen sommarlovet; att rensa ut ALLT som finns i mitt rum. Just nu sover jag i min lillebrors gamla rum, som jag trivs bättre i än mitt egna, men men...

Efter att jag har städat ska jag antagligen till farmor på sjukhuset *snyft*.
Men det ska iaf bli kul att träffa henne :)

Efter det ska jag antingen til mamma eller fotbollsträningen, vet inte riktigt vilket... Men om jag ska på träningen så ska det bli jävligt kul för jag har inte tränat på typ 3-4 veckor eftersom att vi haft uppehåll :( hahahah iaf, ska försöka att skriva ett inlägg till sen när jag har kommit till min kära mamma, men vi får se ;)

Japp, nu måste jag dra ;) ha det gött, puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0