Simning och strippande


Hos Karolina ;P


Japp, idag hade man livräddnings/simningsprov i skolan.
Gick bra föutom att man var tvungen att visa sig i bikini och att JAG nästan drunknade när jag räddade dockan, hhaha XD

Efter lunchen i skolan stack vi hem till Karolina o hon visade mig hur man lägger upp videos på sin blogg, tack ;) <33 Vi käkade chokladkaka och Arsalan fes bland annat, ahhaha ;D men det var naaaajs :P (nt fisen då men)

När jag kom hem efter skolan gjorde jag matte o lite sånt, sen kom Sara o vi hade det väldigt kuligt. Tack Sara <33

Sen var det House som vanligt, bästa TV-serien som går på Tv just nu ;)<33

Ha det gött, Sarakött


Så jävla skämmiga :$  det roliga börjar typ 1:30 men...haha roligaste i slutet :P
Ps. Kolla oxå in 4:04:$:$                                                                                                     ~erikalinn~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0