IDIOTER!!

Japp, dagen har varit jävligt najs hitentills (elr hut fan man skriver det). Det är bara en enda liten SKITSAK, som jag kunde ha levt utan....

Jag, Sara o hennes kompis Matilda var nere i omklädningsrummen på stadium arena (elr wihlborgs arena, som det heter nu). När jag skulle öppna dörren för att gå ut, så hade nån hjärnskadad idiotjävel ställt en sån faucking järnstolpe mot dörren. så när jag öppnar den får jag den rakt i huvet!! under ögat, skinnet sprack... vackert! bilden ni ser nedan ser väldigt barmhärtig ut, men egentligen är det mkt värre.... DET GÖR SKITONT KAN JAG SÄGA!!! det gör ont när jag blundar, tuggar o jag ser LITE suddigt... kul. hela jävla kindbenet e ömt... GÅ OCH DÖ, SKITUNGAR!!

så, nu har jag sagt det... ha en bra dag :) 
                                                                  ~erikalinn~
IGGA MITT FUCKADE ÖGONBRYN TACK!!

Kommentarer
Postat av: hyfg

ofta du bölar för det din mess xD

2009-11-04 @ 20:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0