I´m back in buisness...

...tillbaka ifrån mamma :'(
Japp, vi var på entré idag och chillade och käkade italiensk glass, muums... Vi var även på det där loppiset i stan som alla kallar "polack"-någonting där jag köpte en liquid eyeliner och två bh:ar. Orkar nt fota det så ni får kanske se det i morrn ist ;)

Men det var en bra dag idag, och i lördags så firade vi födelsedag hos mamma oxå :D
Jag fick pengar, en bok, ny mascara, speciella klistermärken och TVÅ tårtor, haha. Skulle egentligen ha en stor tårta men kunde inte välja om jag skulle ha en choklad eller frukttårta så jag tog en liten frukt och en liten chokladtårta ist ;D  min syster vaxade mina ben också förresten, tack så mkt ;)hahahh tack så mkt för helgen alla som var där <33

Det var en väldigt trevlig, mysig och lugn helg. väldigt kulig oxå, tack så mkt <33
                                                                                                                        ~erikalinn~




Min syster Veronika´s SKITGULLIGA son Matteo <33 Bild från kalaset ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0