Hola, Amigos!

Japp, jag har ju nt lagt in nåt inlägg på några dagar nu men... that´s life. O ja, jag vet att ni vill veta vad som har hänt under de dagarna men det orkar jag tyvärr nt skriva. Den enda saken är att jag fyllde 14 år den 6/11 och att Elins mamma fyllde nåt den 9/11, grattis till oss :D

Idag har det bara varit en lång vanlig dag. Börjar 8:15 och slutar 15:50, vilken tortyr!! hahahaha, men det är så skolan är ;)

Annars vet jag nt riktigt vad jag ska skriva.... jo, kanske att jag måste lägga in lite mer grejer på BDB oxå eftersom att jag har glömt det lite pågrund av bloggandet §§ hahahha, men jag har haft fullt upp helt enkelt.

Ååh, jag kom på en sak!! Min lillebrossa spelar habbo o har lagt ner nästan 1400 kr på det utan att jag och pappa visste det, han har oxå utfört dessa beloppen med min och pappas mobil så.... fy fy fy!!

YEEEEEEEEEEEEEEEEEES!! DET ÄR HOUSE IDAG!!! WOHOOO, TITTA PÅ DET ;D KL 21:00 PÅ TV4 §§

hahahah, japp... har inget mer att skriva så chao ;)

                                                                           ~erikalinn~

hhahahahahah JAG och BELLA på bilden ;)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0