Bättre sent än aldrig ;)

Har inte skrivit på... 2-3 dagar. Tyvärr så hände det en massa kul de dagarna som jag tyvärr inte pallar skriva... ni får fråga mig om ni vill veta ;)

Men, jag kan berätta att på halloween gick jag på en liten halloweenfest som var mysig/kulig ;] Jag sminkade mig själv till "Frankensteinia", Sarah (min lillasyster) till "Vampyrprinsessan Vampyria" och Pontus (min lillebror) till "Svarta Skuggan".

Sedan har det hänt en massa annat oxå...

Iaf, idag började vi då med matte i skolan-jag hade prov (dom andra gjorde det när jag var på semester)... asså jag brukar fixa prov men idag fick jag en jävla fucking blackout!! (hrmm, ursäkta språket... haha) jaja, efter det var det svenska som faktiskt var ganska okej. Sedan var det då meningen att vi skulle ha so men dom skulle ta svinvaccinet skulle ta det då, så dom som redan hade tatt den (jag) eller inte skulle ta den (bla karro, lukas o anden) fick 3 TIMMARS HÅLTIMME!! hahhaha, överchill ;) Vi käkade fickhamburgare på skolan sen stack vi hem till karro <33 och bakade kladdkaka, muuums ;] Sen var det engelska, som alltid roligt ;D Efter det skulle vi egentligen ha no men klassen har sålt salamikorvar o själva korvarna kom idag, så fick dom o det var själva non. anders vår lärare hade dom i sin bil och dom som hade sålt 25 korvar o uppåt ( johanna 25, bella o anden 35) fick skjuts av anders med korvarna hem. Jag hade sålt 21 korvar o fick CYKLA med dom hem... hahahah, japp nu ska jag göra matte o slänga lite kläder i tvätten :) ha det korv!
                                                                                                           ~erikalinnSarah som Vampyria <33
Sarah som Vampyria <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0